مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 17:372022-09-12اجتماعي

دروازه عتبات| 700 دستگاه اتوبوس روز گذشته وارد مهران شد


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با بیان اینکه از امروز شیب ورود زوار به کشور به ویژه از طریق مرز مهران تند می شود گفت: در روز گذشته 700 دستگاه اتوبوس وارد مهران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز داریوش امانی رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در نشست ساماندهی پایانه برکت با بیان این که تلاش داریم پس از اربعین تکمیل زیر ساخت ها استمرار داشته باشد گفت: همه تلاش خود را برای رضایتمندی زوار از پایانه مرزی مهران و پایانه برکت به شهرهای مبدأ به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: اولویت نخست ما انتقال زوار به شهرهای مبدأ است که برای این مهم برنامه ریزی شده است.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با بیان این که از امروز شیب ورود زوار به کشور به ویژه از طریق مرز مهران تند می شود بیان کرد: از امروز ظهر 90 درصد اتوبوس ها که برای انتقال زوار از مهران به مبدأ در نظر گرفته شده است به مهران خواهند آمد.

امانی گفت: در روز گذشته 700 دستگاه اتوبوس وارد مهران شد و از امروز اولویت نخست ما مهران و پس از آن مرز شلمچه و سپس سایر مرزهاست.

این مقام مسئول در پایان گفت: یک هزار و 300 میلیارد تومان در حوزه محورهای مواصلاتی حوزه اربعین هزینه شده است و تلاش داریم که پس از اربعین این تلاش ها برای تکمیل زیرساخت ها استمرار داشته باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عتبات| 700 دستگاه اتوبوس روز گذشته وارد مهران شد

دروازه عتبات| 700 دستگاه اتوبوس روز گذشته وارد مهران شد